Emmi Seppälä

myClub jäsenrekisteri

Suomen Oriental Moodo -liiton jäsenrekisterin siirtäminen myClub-järjestelmään tuo joitain muutoksia totuttuihin toimintatapoihin ja käytäntöihin. Jäsenrekisteriohjelma parantaa jäsentietojemme hallintaa, mutta kehittää myös mahdollisuuksiamme tiedottamisessa sekä tapahtumien hallinnassa ja liiton jäsenmaksujen keräämisessä.

Aiemmin seurat ovat puolivuosittain ilmoittaneet jäsenmääränsä liittoon sähköpostitse jäsentietolomakkeilla, keränneet liiton jäsenmaksut osana omia vuosimaksujaan ja käytännössä välittäneet ne liitolle henkilöjäsenmaksuina. Jatkossakin seurat vastaavat siitä, että jäsenrekisteri pitää paikkansa oman seuran osalta, mutta kömpelöistä kaavakkeista siirrytään myClubiin. Henkilöjäsenten jäsenmaksut peritään jatkossa suoraan myClubin kautta. Näin maksut kerätään liiton osalta laskua ja kuittia vastaan aiempaa hallitummin, ja myös seurattomat jäsenet voivat liittyä virallisesti liittoon hyödyntääkseen liiton tapahtumia harjoittelussaan.

Myös liiton tapahtumien laskutus siirtyy myClubiin, jolloin näistä saavutetaan samat hyödyt. Kun tapahtumailmoittautumiset hallitaan myClubissa, jäsenille jää myös oma osallistumishistoria paremmin käyttöönsä.

OMD-liiton myClub-sivut

myClub jäsenrekisterin käyttöohje

Jos olet liiton vanha jäsen, mutta et ole saanut kutsua myClubiin sähköpostiisi, jäsenrekisteristämme on luultavasti puuttunut sähköpostiosoitteesi. Pyydä seurasi vastuuvetäjää lisäämään yhteystietosi myClubiin. Jos olet uusi jäsen, voit liittyä jäseneksi OMD-liiton myClub-sivuilla.

Seurojen omat jäsenrekisterit

Huomioittehan, että lähtökohtaisesti myClub on Suomen Oriental Moodo -liitto ry:n jäsenrekisteri, ja omassa seurassanne saattaa olla käytössä oma jäsenrekisteri. Ilmoittakaa siis aina muutokset omissa yhteystiedoissanne myös kotiseuranne vastaaville vetäjille. Kysykää seuranne käytännöistä vastuuvetäjiltä.

Seurat voivat myös hyödyntää liiton myClubia jäsenrekisterinään. Kunkin seuran vastuuvetäjä saa myClubiin oman seuransa vetäjä-oikeudet, joka mahdollistaa jäsentietojen seurannan ja hallinnan koko omalle seuralle. Tämä mahdollisuus kannattaa hyödyntää! Toistaiseksi jäsenseurat eivät voi käyttää myClubia omien jäsentensä laskuttamiseen.

Seurojen alle on perustettu omat ryhmät hanmoodolle ja hoijeonmoosoolille jäsenjakauman seuraamiseksi. Yksi jäsen voi kuulua myös molempiin lajeihin. Jos seuranne tarvitsee omaa jäsenrekisterikäyttöään varten muiden erityisryhmien jakoa, kysykää mahdolllisuuksista hallitukselta (Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.).

Liitteet
Download this file (myClub rekisteriseloste 2017-03-30.pdf)Jäsenrekisterin rekisteriseloste[Jäsenrekisterin rekisteriseloste (pdf, päivitetty 30.3.2017)]