Emmi Seppälä

Maajoukkue

OMD-liitto aloitti maajoukkuetoiminnan keväällä 2008. Maajoukkue edustaa liiton jäsenlajien parasta otteluosaamista ja sen toiminnan tarkoituksena on tarjota liiton jäsenille tasokasta, ammattimaisempaa valmennusta ottelukilpailuihin. Alkuvaiheessa joukkueen harjoituksiin ovat saaneet osallistua kaikki halukkaat harrastajat ikään tai vyöarvoon katsomatta. Jatkossa joukkueen toimintaa ja valmennusta tullaan keskittämään pienemmälle kohderyhmälle.

Maajoukkue on hanmoodon ja hoijeonmoosoolin yhteinen edustusjoukkue ulkomailla käytävissä ottelukilpailuissa. Valintakriteerit pyrkivät siihen, että Suomea edustaa kansainvälisellä huipputasolla paras mahdollinen ryhmä HMD- ja HJMS -ottelijoista.

Edustusjoukkueen valmentajina ovat toimineet MM-tason huippuottelijat: Antti Junikka 3.dan, Jori Pisilä 2.dan, Aslak de Silva 2.dan, Marko Kokki 2.dan, Wayna Moncada 2.dan, Ville Wacklin 2.dan sekä Sami Junikka 1.dan. Tällä hetkellä edustusjoukkueen valmennustoiminnasta vastaa maajoukkueen kapteeni Christian Pöyhönen 2.dan.

Maajoukkueen toiminnasta kerrotaan aktiivisimmin maajoukkueen kotisivuilla: http://maajoukkue.hanmoodo.fi

Christian Pöyhönen 2.dan

Maajoukkueen kapteeni