Toimintakalenteri

Suomen Oriental Moodo -liitto ry järjestää jäsenilleen paljon erilaisia tapahtumia ympäri vuoden. Vuosittain toistuvia liiton tapahtumia ovat esimerkiksi sekä Hanmoodon että Hoijeonmoosoolin SM-kilpailut. Lisäksi molemmille lajeille avoimet Kesäleiri ja Avoimet Maajoukkueleirit ovat olleet vakiintuneita suosikkeja. Alla on alustava listaus tämän vuoden tapahtumille.

Liiton viralliset tapahtumat on merkitty OMD-logolla .

Päivittyneet tiedot on merkitty tähtimerkillä .

Kaikki listan tapahtumat eivät ole liiton järjestämiä tai tukemia, mutta myös muut tapahtumat kattava lista auttaa seuroja suunnittelemaan omia tapahtumiaan. Seuraa tarkempia tietoja tapahtumien kutsuista ja lisätiedoista! Tärkeimmistä tapahtumista ilmoitellaan lisäksi sähköpostitse.

Toimintavuosi 2019

Vahvistetut ajankohdat on ilmoitettu lihavoituna. OMD-liitto pidättää kuitenkin oikeuden kaikkiin muutoksiin.

2.2.2019 Jyväskylä Open 2019 Jyväskylä
30.-31.3.2019 OMD Kevätleiri ja liiton kevätkokous Jyväskylä
 4.5.2019  Hanmoodo SM-kilpailut Karkkila
   Kesäleiri
   OMD syysleiri
   Hoijeonmoosool SM-kilpailut

Onko seurasi kiinnostunut järjestämään jonkin näistä tai muun valtakunnallisen tapahtuman? Ota yhteyttä hallituksen jäseniin tai puheenjohtajaan!