PERUTTU: Kutsu liiton kevät- ja syyskokoukseen 24.10.2020

Kevät- ja syyskokoukset on peruttu. Kokoukset tullaan pitämään etäyhteydellä, uusi ajankohta ilmoitetaan piakkoin.

Tervetuloa Suomen Oriental Moodo -liiton kevät- ja syyskokouksiin Alavudelle!

Kevätkokous pidetään 24.10.2020 klo 15 alkaen, tai heti kun kilpailut päättyvät.

Syyskokous pidetään heti kevätkokouksen jälkeen.

Ohessa kokouskutsut molempiin kokouksiin - Tervetuloa vaikuttamaan!.

Nähdään Alavudella!

Liitteet
Download this file (Kokouskutsu - Kevätkokous 24.10.2020.pdf)Kokouskutsu - Kevätkokous 24.10.2020.pdf[Kokouskutsu - Kevätkokous 2020]
Download this file (Kokouskutsu - Syyskokous 24.10.2020.pdf)Kokouskutsu - Syyskokous 24.10.2020.pdf[Kokouskutsu - Syyskokous 2020]

Liiton ohjeistus koronaviruspandemian ajaksi

Oriental Moodo -liitto ohjeistaa jäsenseuroja noudattamaan harjoittelussa Suomen hallituksen sekä viranomaisten antamaa linjaa ja ohjeistuksia. Tartuntojen vähentämiseksi tulee siis rajoittaa ei-välttämätöntä toimintaa, kuten lähikontakteja harrastetoiminnassa ja  muulla vapaa-ajalla.

Mikäli harjoitellaan yhdessä, kannattaa  pitäytyä yksilötekniikoissa ja pitää suositeltu metrin etäisyys toisiin. Sairaana tai toipilaana ei tule oleskella harrastustiloissa, eikä osallistua  harjoitteluun. Harjoittelun yhteydessä tulee huolehtia hygieniasta varsinkin huolellisilla käsien saippuapesuilla.

OSeurat voivat oman harkintansa mukaan jäädä treenitauolle. Leirien ja  muiden lajitapahtumien järjestämisestä tulee toistaiseksi pidättäytyä.

Kaikkien suositusten osalta tilanne saattaa muuttua, joten seuraa sekä liiton viestintää että viranomaisviestintää.

SIIRRETTY MYÖHEMPÄÄN AJANKOHTAAN - Kutsu liiton kevätkokoukseen Jyväskylään 14.3.2020

Oriental Moodo liiton 14.3. pidettäväksi ilmoitettu kevätkokous siirretään myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.

Uusi kutsu julkaistaan kun ajankohta on päätetty.

Tervetuloa Suomen Oriental Moodo -liiton kevätkokoukseen Jyväskylään!

Kokous pidetään 14.3.2020 klo 12 alkaen.

Ohessa esityslista - Tervetuloa vaikuttamaan!.

Nähdään Jyväskylässä!

Suomen Oriental Moodo -liiton syyskokous 2019

On taas tullut aika suunnitella liiton toimintaa ja valita uusi hallitus liitolle. Tule mukaan vaikuttamaan liiton tulevaisuuteen.

Kokoukselle on valittu uusi aika ja paikka!

Kokous pidetään Jkl Open kisojen jälkeen 1.2.2020 klo 16:00-17:00 Monitoimitalolla.

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan!

Kokouskutsu liitteenä alla.

Liitteet
Download this file (Kokouskutsu - Syyskokous 2019.pdf)Kokouskutsu - Syyskokous 2019.pdf[Kokouskutsu - Syyskokous 2019]

Seinäjoella pidettyjen Hoi Jeon Hapkido SM-kisojen viralliset tulokset!

Kiitos kaikille ottelijoille, kannustusjoukoille ja lisäksi Seinäjoen seuralle hienosti järjestetyistä kilpailuista.

Onnittelut vielä kaikille mitalisteille sekä itsensä voittaneille hyvistä kilpailusuorituksista.

Tästä on hyvä jatkaa kohti seuraavia kilpailuita eli Jkl Open 2020 1. helmikuuta!

Liitteet
Download this file (HJHSM19_Tulokset.pdf)HJH SM 2019 Tulokset PDF[HJH SM 2019 Tulokset]

Hoi Jeon Hapkido SM-kilpailut Seinäjoella 23.11.

Hoi Jeon Hapkidon SM-kilpailut pidetään tänä vuonna Seinäjoella 23.11.2019

Kilpailuissa otellaan Hoi Jeon Moo Sool täyskontaktiottelut, joiden säännöt löytyvät Oriental Moodo liiton sivuilta, materiaalit osiosta (HJMS Täyskontaktiottelu SM-kilpailusäännöt).

Ilmoittautumisten viimeinen päivämäärä on 17.11. mutta mikset ilmoittautuisi jo heti mukaan!

Tervetuloa mukaan kisaamaan suomenmestaruudesta sekä antamaan näyttöjä tulevia Hoi Jeon Moo Sool MM kilpailuita varten!

Liitteet
Download this file (HJH-SM-2019-Kisakutsu.pdf)Hoi Jeon Hapkido SM 2019 Kisakutsu[HJH-SM-2019-Kisakutsu.pdf]

Han Moo Do 30-vuotisjuhlaleiri Seinäjoella 24.11.

Han Moo Do historia alkoi Suomessa vuonna 1989, kun sabumnim Yoing Suk perusti lajin ja aloitti lajitoiminnan Kauhavalla Etelä-Pohjanmaalla.

Han Moo Dossa keskeistä on aina ollut itsensä jatkuva kehittäminen sekä yhdessä harjoittelu. Näinpä onkin sopivaa, että juhlistamme lajin 30-vuotista historiaa kokoontumalla yhteen harjoittelemaan ja jakamaan osaamistamme juhlaleirille Seinäjoelle 24.11. klo 10-16.

Leirillä luvassa 6 tuntia harjoittelua kokeneiden Han Moo Do harrastajien vetämänä. Liitto selvittää vielä mahdollisuutta saada myös opettaja Young Suk paikalle. Tarkempi aikataulu tiedotetaan lähiaikana liiton verkkosivuilla ja liiton FB-sivuilla.

Leiri on maksuton. Voit ilmoittautua leirille mukaan tällä lomakkeella.

Hoi Jeon Moo Sool MM-kilpailut Brasiliassa

Suomi on saanut kutsun Hoi Jeon Moo Soolin MM-kisoihin Brasiliaan. Kisat pidetään 21.-23. elokuuta Brasilian Baruerin kaupungissa lähellä Sao Pauloa.

Kisajoukkueen kapteenina ja päävalmentajana tulee toimimaan kaksinkertainen maailmanmestari Mikael Räsänen 2.dan.

Edellisissä kisoissa 2017 Guadalarajassa Meksikossa Suomen joukkue otti hienosti 7 kultamitalia. Nyt on taas aika puolustaa maailmanmestaruuksia.

Ilmoita kiinnostuksesi joukkueeseen

Kisoihin voivat osallistua Hoi Jeon Hapkido sekä Han Moo Do harrastajat (katso vaatimukset).

Kisoista alustavasti kiinnostuneet voivat ilmoittautua tällä lomakkeella. Ilmoittautuminen ei ole sitova, vaan sillä kartoitetaan mahdollisen joukkueen kokoonpanoa, sekä suunnitellaan kisoihin valmentavia leirejä ja tapahtumia.

Ilmoittautumislomakkeeseen tästä.

Lopullinen joukkue tullaan valitsemaan tammi-, helmikuun aikana kiinnostuneiden ja aktiivisesti valmennukseen sekä kisoihin osallistuneiden joukosta.

Kuka voi osallistua MM-kisoihin?

Kisajoukkue tullaan kokoamaan aktiivisista lajiharrastajista jotka ovat osoittaneet taitojaan myös kilpailuissa.

Kisoihin voivat ilmoittaa kiinnostuksensa Suomen Hoi Jeon Moo Sool harrastajat, joilla on lajissa suoritettuna värivyö tai musta vyö.

Han Moo Do harrastajien on mahdollisuus myös ilmoittaa kiinnostuksensa kilpailuihin osallistumiseen. Han Moo Do harrastajalta edellytetään kiinnostusta Hoi Jeon Hapkido lajiin ja sen harjoittelemiseen.

Tämä tarkoittaa Hoi Jeon Hapkido kisoihin osallistumisen lisäksi myös Hoi Jeon Hapkido opetukseen osallistumista. Tämä voi tarkoittaa lajin harjoituksissa vierailemista tai lajin leireille osallistumista.

Han Moo Do harrastaja voi siis osallistua Hoi Jeon Hapkido harjoituksiin ja leireille. Asiasta on kuitenkin aina hyvä etukäteen sopia kyseisen seuran vetäjien sekä leiriosallistumisista opettaja In-Seonin kanssa.

Han Moo Do harrastajan riittävän aktiivisuuden opettaja arvioi lopullista joukkuevalintaa tehtäessä.

Lisätietoja valintaprosessista saat olemalla yhteydessä liittoon.