Hoi Jeon Hapkido vyökoevaatimukset

Hoi Jeon Hapkidon (Hoi Jeon Moo Sool) dan-kokeiden vaatimukset ovat uudistuneet vuoden 2019 alussa.

Dan-kokeiden sekä värivöiden vyökoevaatimukset on nyt julkaistu Oriental Moodo -liiton sivuilla, materiaalit osiossa.

Katso vyökoedokumentti tästä.

Vuoden 2019 Hoijeonmoosool dan-kokeisiin voi hakea lähettämällä hakemuksen Opettaja In-Seon Hwangille osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Kutsu liiton kevätkokoukseen Jyväskylään 30.3.2019

Tervetuloa Suomen Oriental Moodo -liiton kevätkokoukseen Jyväskylään!

Kokous pidetään 30.3.2019 klo 17 alkaen.

Käsiteltävänä liiton säännöissä kevätkokoukselle määritellyt asiat.

Kokouksen kutsu ja asialista liitteenä alla

Nähdään Jyväskylässä!

Liitteet
Download this file (201903_Kokouskutsu.pdf)Kokouskutsu 3-2019[Kokouskutsu 3-2019]

Kutsu liiton ylimääräiseen kokoukseen Jyväskylään 2.2.2019

Tervetuloa Suomen Oriental Moodo -liiton ylimääräiseen kokoukseen. Kokous pidetään Jyväksylä Open -kilpailuiden yhteydessä Jyväskylässä 2.2.2019. Kokous alkaa heti Jkl Open kisojen päätyttyä noin kello 15-16 aikaan. Kisojen aikataulu voi vaikuttaa kokouksen järjestämisen aikatauluun.

Paikkana on Monitoimitalon judosalit 1-4. Kuntoportti 3, 40700 Jyväskylä.

Kokouksen kutsu ja asialista liitteenä alla

Nähdään Jyväskylässä!

Liitteet
Download this file (201901_Kokouskutsu.pdf)Kokouskutsu 1-2019[Kokouskutsu 1-2019]

JKL Open 2019

Tervetuloa kilpailemaan Hanmoodo Jyväskylä Open -kilpailuihin 2.2.2019! Kilpailut järjestää Jyväskylän Han Moo Do ry.

Kilpailu on avoin kaikille Hanmoodon ja Hoijeonmoosoolin harrastajille. Tapahtumassa kilpaillaan täyskontaktiottelussa ja erikoispotkuissa.

Aika:
Lauantai 2.2.2019 klo 10:00 alkaen

Paikka:
Monitoimitalon judosalit 1-4, Kuntoportti 3 40700 Jyväskylä

Hoijeonmoosoolin SM-kisat 2018 Lohjalla

Hoijeonmoosool SM-kilpailut järjestetään tänä vuonna Lohjan Tennarilla 27.10.2018.
Luvassa on vauhdikkaita otteluita niin täyskontaktiottelussa kuin pitkästä aikaa Hoijeonmoosool keppiottelussakin.

Kisoihin ovat kaikki enemmän kuin lämpimästi tervetulleita. Ei ole väliä oletko aloittelija tai vanha kisakonkari - Tule haastamaan itsesi ja vastustajasi!

Päivitys
Kisojen viralliset tulokset täältä!

Liiton uusi hallitus 2018

Suomen Oriental Moodo -liitto ry:lle valittiin siirretyssä syyskokouksessa 20.1.2018 uusi hallitus, jonka toimikautena on vuosi 2018. Hallituksessa jatkavat Tero Syrjälä Vantaalta, Piia Jonninen Kuopiosta, ja Harri Huusko Sipoosta. Uusina hallituksessa aloittavat pääopettaja In-Seon Hwang Liperistä, Kalle Brofeldt Lohjalta ja Sini Handolin Helsingistä. Varajäsenenä toimii Emmi Seppälä Jyväskylästä.

Hallituksen yhteystiedot löydät Yhteystiedot-sivulta.

Vuoden 2018 toimintasuunnitelman voit lukea Materiaali-sivulta: OMD-liiton toimintasuunnitelma 2018.

Kutsu liiton syyskokoukseen 2017 Jyväskylään 20.1.2018

Tervetuloa Suomen Oriental Moodo -liiton syyskokoukseen, joka on siirretty joulukuulta vuoden 2018 alkuun. Kokous pidetään Jyväksylä Open -kilpailuiden yhteydessä Jyväskylässä 22.1.2018 n. klo 14. Kisojen aikataulu voi vaikuttaa kokouksen järjestämisen aikatauluun.

Paikkana on Jyväskylän Monitoimitalon judosali (Kuntoportti 3, Jyväskylä).

Kokouksessa hyväksytään tämän vuoden toimintasuunnitelma (liitteenä alla) ja valitaan hallituksen jäsenet vuodelle 2018. Toivottavasti mahdollisimman monella on ideoita ja toiveita liiton toiminnan kehittämiseksi niin, että vuodesta 2018 saadaan entistäkin parempi! Ohessa myös esityslista. Nähdään Jyväskylässä!

Liitteet
Download this file (2017 Kokouskutsu - Syyskokous (1).pdf)2017 Kokouskutsu syyskokoukseen[Kutsu ja esityslista Suomen Oriental Moodo -liiton sääntömääräiseen syyskokoukseen 2017]
Download this file (2018 Toimintasuunnitelma.pdf)2018 Toimintasuunnitelma.pdf[Toimintasuunnitelma 2018 tutustuttavaksi ja kommentoitavaksi]

Hoijeonmoosoolin SM-kisojen tulokset 2017

Pienet mutta sitäkin kovemmat kisat Hojiksen Suomenmestaruuksista oteltiin Vantaalla sunnuntaina 1.10.2017. Tulokset alla liitteenä. Suuri kiitos kaikille osallistuneille ja järjestäjille!

Liitteet
Download this file (HJMS SM 2017 Tulokset.pdf)HJMS SM 2017 Tulokset.pdf[Hoijeonmoosool SM-kilpailuiden tulokset - Vantaa 1.10.2017]