Hanmoodo tasontarkastusleirit syksyllä 2017

Opettaja Young Suk pitää syksyllä hanmoodo tasotarkistusleirejä mustille vöille. 1. daneille tullaan järjestämään oma leiri ja 2.-3.daneille omansa. Leirille osallistuminen on ensiarvoisen tärkeää, sillä tarkistusleirillä opettaja tarkistaa kunkin henkilökohtaisen tason lajin eri osa-alueilla ja laatii henkilökohtaisen etenemissuunnitelman. Saat leirillä tietoosi, kuinka kaukana olet seuraavasta dan-arvostasi ja mitä sinun tulee tehdä sen saavuttamiseksi.

Tasoleiriopetus tulee perustasoleirien jälkeen olemaan henkilökohtaisemmin räätälöityä paremman kehityksen takaamiseksi. Tulosten pohjalta opettaja antaa myös tarvittaessa yksilöllisiä harjoitteita ja ylimääräistä henkilötason opetusta tavoitteisiin pääsemiseksi. Tarkistusleirin pohjalta luodaan siis harrastajalle henkilökohtainen polku kohti seuraavaa dan-arvoa

Leiripäivät:

• 14.10. Tasontarkastusleiri 1. dan ja ruskeat Helsingissä
  • 21.10. Tasontarkastusleiri 1. dan ja ruskeat Seinäjoella
  • 28.-29.10. Tasontarkastusleiri 2.-3. dan Seinäjoella

Opettaja tarvitsee ennakkoilmoittautumiset tarkistusleirille etukäteen, jotta pystyy suunnittelemaan leiritoteutuksen paremmin. Leiri kestää koko päivän ja päivän hinta n. 100€ (tarkentuu lähempänä). Ryhmä ei saa olla liian iso ja tarvittaessa tullaan toteuttamaan toinen vastaava leiripäivä. Tavoite on, että joka puolelta Suomea saadaan väkeä paikalle.

Ota muistiinpanovälineet mukaan! Tulet myös saamaan leiripalautteet kirjallisena sähköpostiisi.

Joten sinä 1.danin omaava Hanmoodo harrastaja! Ilmoittaudu 31.7. mennessä sähköpostitse osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. ja etenemispolkusi kohti seuraavaa dan-arvoa kirkastuu tuota pikaa. Ilmoittautuneille lähetetään tarkemmat tiedot osa-alueista, mitä leirillä tullaan kysymään, valmistautumisen selkeyttämiseksi.