Hanmoodo ja hoijeonmoosool varustetilaukset 2017

Vuoden 2017 alkaen Oriental Moo Do-liiton seuroilla on mahdollisuus käyttää uudistettuja varusteita huomioiden lajiharjoittelumme erityistarpeita. Uudistuksella pyritään siihen, että suojakäytännöt ovat samoja seurojen harjoituksessa ja lajimme kilpailuissa. Varustetilaukset tehdään opettaja In-Seon Hwangin kautta, kaikki kyselyt suoraan opettajalle. Varusteiden kuvailu on alla.

Varusteiden valintaperustelut

1.  Sukkamallinen jalkasuojat. Tässä suojamallissa on jalkaterän ja säärialueen lisäksi polvisuojaus. Kyseisessä suojamallissa parannetaan entisestään turvallisuutta ottelu- ja kontaktivoimaharjoituksissa erityisesti aloittelevilla tai vähän aikaan lajia harrastaneilla. Aloittelijoilla polvi- ja nilkka-alueen vamma on yleistä. Polvisuojaus vähentää vanhingollisen polvitorjunnasta aiheuttavia vammoja harjoittelu- ja kilpailuaikana. Sukkamalli on helppokäyttöinen ja edullinen.
  2.  Jalkasuojat. Tämä malli on tarkoitettu säännöllisesti harjoitteleville ja aktiivisesti kilpaileville harrastajille. Nahkamateriaali pidentää käyttöikää ja sen huoltaminen on helppoa. Lajimme ottelutyyli kuormittaa erityisesti nilkan ja sääriluun aluetta. Tässä jalkasuojamallissa on otettu erityistä huomioita näissä alueissa.
  3. Kyynärvarsisuoja. Tämä on samantyyppinen kuin nykyiset suojamallimme, mutta ne ovat paremmin muotoiltuja ja suojaus ulottuu kyynärpään yli.
  4. Rystyhanskat harrastajille. Kyseessä on hyvätasoinen rystyhanskat perusharjoitteluun. Tämä suojamalli on samantyyppinen kuin meidän nykyset rystysuojat. Tässä suojamallissa on huomattavasti enemmän suojatäytettä ja paremmin muotoiltuja kuin nykyisissa rystysuojissa.
  5. Rystysuojat kilpailijoille. Nämä ovat vaativaan harjoitteluun ja säännöllisesti kilpaileville harrastajille tarkoitettuja rystysuojia. Tässä mallissa on huomioitu peukaloalueen suojaus, rannetta tukeva ominaisuus ja ergonominen muotoilu rystysille.
  6. Miesten alasuojat. Tässä mallissa alavatsan alue on kavennettu korkean potkun ja jalan noston helpottamiseksi. Naisille on myös saatavilla omat alasuojat. Tilaukseen laitetaan naisten alasuojat ja suojan koko.
  7. Uusi Hoi Jeon Moo Sool -puku. Uudessa puvussa takki on vahvempaa kangasta lukko-otteluun sopivaksi. Housut ovat samanlaisia kuin nykyisissa puvuissa. Hihat on lyhennetty. Selässä on lajinimi kangaskirjaimin.
  8. Nunchaku. Hyvä harjoittelununchaku, jossa ei ole metallia. Kysellä nunchakulla voidaan harjoitella myös ottelemista mutta se ei kestä kilpailukäyttöön.
  9. Potkutyyny. Koko on 40 cm x 20 cm x 9 cm. Pitäjän käden kiristysnauhan tilalla on sinisellä värillä tehty ja hanskamallinen käsisuoja, joka samalla toimii käden kiristäjänä.
  10. Potkupistari. Kysessä on tuplapistari. Pituus on 45 cm ja osuma alueet on 27 cm x 21 cm. Mukana on myös pistarin pitäjän sormia suojaava lisäosa.

Tilausohje

Jokainen seura kerää tilauksen suoraan harrastajilta samalla tavalla kuin aikaisemmin. Tilaus on sitova. Tilaus lähetään Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. osoitteeseen. Tilausta vastaan lähetetään lasku tilatuista varusteista. Viimeinen tilauspäivä on 30. huhtikuuta 2017.

Tilauslomake ja tuotekuvaukset hinnastoineen on liitteenä.

Liitteet
Download this file (hmd-hjms hinnasto ja tuotekuvailu_comp.pdf)Hinnasto ja tuotekuvaukset (pdf)[Tuotteiden kuvailut, kuvat, ja hinnato]
Download this file (Varustetilaus_Seuran_nimi.xls)Tilauslomake (xls)[Excel-tilauslomake seuran koottuun tilaukseen.]