Seppo Iivonen

Hoijeonmoosoolin SM-kisojen tulokset 2017

Pienet mutta sitäkin kovemmat kisat Hojiksen Suomenmestaruuksista oteltiin Vantaalla sunnuntaina 1.10.2017. Tulokset alla liitteenä. Suuri kiitos kaikille osallistuneille ja järjestäjille!

Liitteet
Download this file (HJMS SM 2017 Tulokset.pdf)HJMS SM 2017 Tulokset.pdf[Hoijeonmoosool SM-kilpailuiden tulokset - Vantaa 1.10.2017]

Jäsenedut päivitetty Jäsenyys ja edut -sivulle

Suomen Oriental Moodo -liiton jäsenyys tuo henkilö- ja seurajäsenille etuja, jotka on nyt päivitetty liiton kotisivuille Jäsenyys ja edut -sivulle.

Henkilöjäsenillä on oikeus

• osallistua maajoukkue-leiritoimintaan
  • osallistua liiton järjestämiin kilpailuihin
  • osallistua liiton koulutuksiin ja tapahtumiin
  • vierailla vapaasti muiden jäsenseurojen treeneissä

Seurajäsenillä on oikeus

• kerätä tuloja järjestämällä liiton alaisten lajien kisoja
  • lainata liiton kalustoa
  • hakea liitolta avustuksia
  • käyttää myClub-jäsenrekisteriohjelmaa
  • markkinoida toimintaansa liiton alaisena yhdistyksenä
  • käyttää Moodo-kansiota toiminnassaan
  • hyödyntää liiton peruskurssivakuutusta

Hoijeonmoosoolin SM-kisat 2017 Vantaalla

Tervetuloa Hoijeonmoosoolin suomenmestaruuskilpailuihin Vantaalle 1.10.2017 kaikki hoijeonmoosool- ja hanmoodo-harrastajat!

Ilmoittautuminen HJMS SM-kilpailuihin 2017 on nyt auki. Suomenmestaruuksista mitellään Vantaalla Hakunilan kalliosuojan budotilassa sunnuntaina 1.10.2017. Kisalajina on HJMS-täyskontaktiottelu, jossa otellaan kaksi täyskontaktierää ja lukko-otteluerä.

Ilmoittautumisia kerätään myClubissa 22.9. asti, joten on jälleen hyvä aika käydä tarkistamassa omat tiedot jäsenrekisterissä.

Maajoukkue HJMS MM-kisoihin 2017

Suomen maajoukkue 24.-26.11.2017 Guadalarajassa Meksikossa pidettäviin Hoi Jeon Moo Soolin maailmanmestaruuskisoihin on valittu. Joukkue koostuu maajoukkuetoiminnan vetäjien valitsemista ja pääopettaja In-Seon Hwangin puoltamista harrastajista, perustuen aktiivisuuteen ja tuloksiin maajoukkueleireillä ja kilpailuissa. Suomen Oriental Moodo -liitto tukee virallisen maajoukkueen harrastajia maajoukkuetoiminnan tuotoilla. Maajoukkueeseen on valittu:

• Elias Heikkilä, Seinäjoki
  • Konsta Nisula, Lohja
  • Christian Pöyhönen, Helsinki
  • Mikael Räsänen, Hyvinkää
  • Emmi Seppälä, Jyväskylä
  • Jukka Suvanto, Lohja
  • Riina Tuhkasaari, Seinäjoki
  • Stella Vuorio, Helsinki
Onnea valituille! Lue lisää maajoukkuetoiminnasta: hoijeonmoosool.blogspot.fi

Hanmoodo tasontarkastusleirit syksyllä 2017

Opettaja Young Suk pitää syksyllä hanmoodo tasotarkistusleirejä mustille vöille. 1. daneille tullaan järjestämään oma leiri ja 2.-3.daneille omansa. Leirille osallistuminen on ensiarvoisen tärkeää, sillä tarkistusleirillä opettaja tarkistaa kunkin henkilökohtaisen tason lajin eri osa-alueilla ja laatii henkilökohtaisen etenemissuunnitelman. Saat leirillä tietoosi, kuinka kaukana olet seuraavasta dan-arvostasi ja mitä sinun tulee tehdä sen saavuttamiseksi.

Tasoleiriopetus tulee perustasoleirien jälkeen olemaan henkilökohtaisemmin räätälöityä paremman kehityksen takaamiseksi. Tulosten pohjalta opettaja antaa myös tarvittaessa yksilöllisiä harjoitteita ja ylimääräistä henkilötason opetusta tavoitteisiin pääsemiseksi. Tarkistusleirin pohjalta luodaan siis harrastajalle henkilökohtainen polku kohti seuraavaa dan-arvoa

Leiripäivät:

• 14.10. Tasontarkastusleiri 1. dan ja ruskeat Helsingissä
  • 21.10. Tasontarkastusleiri 1. dan ja ruskeat Seinäjoella
  • 28.-29.10. Tasontarkastusleiri 2.-3. dan Seinäjoella

Opettaja tarvitsee ennakkoilmoittautumiset tarkistusleirille etukäteen, jotta pystyy suunnittelemaan leiritoteutuksen paremmin. Leiri kestää koko päivän ja päivän hinta n. 100€ (tarkentuu lähempänä). Ryhmä ei saa olla liian iso ja tarvittaessa tullaan toteuttamaan toinen vastaava leiripäivä. Tavoite on, että joka puolelta Suomea saadaan väkeä paikalle.

Ota muistiinpanovälineet mukaan! Tulet myös saamaan leiripalautteet kirjallisena sähköpostiisi.

Joten sinä 1.danin omaava Hanmoodo harrastaja! Ilmoittaudu 31.7. mennessä sähköpostitse osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. ja etenemispolkusi kohti seuraavaa dan-arvoa kirkastuu tuota pikaa. Ilmoittautuneille lähetetään tarkemmat tiedot osa-alueista, mitä leirillä tullaan kysymään, valmistautumisen selkeyttämiseksi.

Hanmoodo SM-kilpailuiden 2017 tulokset

Kouvolan Kuusankoskella kisattiin lauantaina 6.5.2017 Hanmoodon suomenmestaruuksista. Liitteenä tulokset. Suuret kiitokset kaikille osallistujille - ja erityiskiitos Kouvolan seuralle mainioista järjestelyistä ja ahkerasta työstä niin kisojen ennakkojärjestelyissä kuin kisapäivänä. Nähdään jälleen seuraavissa tapahtumissa!

Liitteet
Download this file (Hanmoodo SM 2017 tulokset.pdf)Hanmoodo SM 2017 tulokset.pdf[Hanmoodon Suomenmestaruuskilpailuiden 2017 tulokset]

Olethan saanut liiton henkilöjäsenmaksusi myClubista?

Liitto otti vuoden alussa käyttöön myClub-jäsenrekisterin. Sitä myöt liiton henkilöjäsenmaksujen keruun vastuu on siirtynyt seuroilta liitolle, mikä vähentää seurojen työtä.

Kaikille niille, joiden sähköpostiosoite on ollut jäsentiedoissamme, on lähetetty n. kuukausi sitten kirjautumistunnukset. Lisäksi jäsenmaksulaskut on lähetetty huhtikuussa.

• Jos et ole saanut laskua, käy tarkistamassa avoimet laskut myClubissa.
  • Jos et pääse myClubiin, on mahdollista että tietosi tai sähköpostiosoitteesi puuttuu. Ota yhteyttä Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.!

Liiton henkilöjäsenmaksu on aiempien vuosien tapaan 20 eur/vuosi (10 eur/kausi). Jäsenmaksun maksamalla varmistat osallistumisoikeutesi liiton järjestämiin tapahtumiin, kuten SM-kilpailuihin ja koulutuksiin.

Jäsenrekisteriä käytetään myös kohdistetussa tiedottamisessa - esim. hanmoodon ylemmistä dan-kokeista tasontarkastuksineen syksyllä 2017 tullaan tiedottamaan jäsenrekisterin kautta. Pidäthän tietosi ajantasalla!

Jäsenrekisterin rekisteriselostetta päivitetty

Jäsenrekisterin rekisteriselostetta on päivitetty. Jäsenrekisterissä kerätään uusina tietoina pysyväisluontoiset ja harrastajan itse ylläpitämät kilpailutiedot: paino, pituus ja kilpailukokemus.

Liiton järjestämiin kilpailuihin ilmoittautumiset tehdään jatkossa myClubin kautta, jolloin nämä tiedot saadaan suoraan jäsenrekisteristä mukaan ilmoittautumistietoihin yhdessä jo aiemmin rekisterin sisätämien seura-, ikä-, harrastusaika-, ja sukupuolitietojen kanssa. Päivitetty rekisteriseloste on luettavissa myClub jäsenrekisteri -sivulla.