Jäsenyys

Suomen Oriental Moodo -liitto ry:n jäseniksi voivat liittyä Suomessa toimivat Hanmoodo-, Hoijeonmoosool- ja Jangsu-seurat ja näiden lajien harrastajat. Seurat voivat liittyä liiton jäseneksi hakemalla jäsenyyttä liiton hallitukselta vapaamuotoisella hakemuksella. Harrastaja voi liittyä liiton jäseneksi kirjautumalla Suomen Oriental Moodo -liitto ry:n myClub-järjestelmään oman lajiseuransa alle, ja maksamalla liiton henkilöjäsenmaksun.

Suomen Oriental Moodo ­liiton varsinaisia jäseniä ovat seurat ja henkilöjäsenet. Lisäksi yhdistyksellä voi olla kannatusjäseniä sekä kunniajäseniä.

• Yhdistykseen varsinaiseksi jäsenseuraksi voi liittyä Suomessa toimiva aatteellinen rekisteröity yhdistys, joka hyväksyy yhdistyksen säännöt ja tarkoituksen, jonka toiminta on yhdistyksen hengen mukaista.
  • Varsinaiseksi henkilöjäseneksi voi liittyä yksityinen henkilö, joka ei jo kuulu johonkin OMD-­liittoon kuuluvaan seuraan ja joka hyväksyy yhdistyksen säännöt ja tarkoituksen. Henkilöjäseniä ovat myös kaikki ne jäsenet, jotka kuuluvat johonkin OMD-­liittoon kuuluvaan seuraan ja ovat hoitaneet velvoitteensa seuralleen.
  • Kannatusjäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.
  • Kunniajäseneksi puolestaan voidaan valita sellainen henkilö, joka on erityisen ansioituneella tavalla työskennellut OMD-­liiton edustaman lajin eteenpäinviemiseksi.

Seurojen vuotuinen jäsenmaksu on 50 euroa vuonna 2017.

Henkilöjäsenten jäsenmaksu on 20 euroa vuonna 2017, jäsenmaksu peritään myClubin kautta liiton toimesta.